mandag den 30. marts 2009

Av! Ååhhh.... Skulle det virkelig være sundt?

Løb i går for første gang siden 1. september. Ikke, at det blev den store spurt, men løb opvarmning over til Frederiksberg Have, løb 2 x 5 minutter alt hvad jeg kunne og luntede hjem igen. Når det hele fungerer (næste gang) løber jeg 1 x 10 minutter alt hvad jeg kan, og det spændende er så, hvor langt jeg kan nå på de 10 minutter - det bliver jo (forhåbentligt) længere og længere pr gang!
Det var dejligt at være i Haven igen og se alle de blomstrende krokus. I dag er det knap så dejligt, og i morgen bliver det helt slemt.
Hvordan kan det dog komme til at gøre ondt under ribbenene? Af at løbe?
Aftenen blev behageligt tilbragt i sofaen. Mangler nu kun det allersidste af ærmerne på min FLS, så den bliver forhåbentlig klar til vask i aften og til fremvisning i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails