mandag den 25. juli 2011

Langsomt / Slowly

Er der noget ved skildpadder, som man ikke kan lide? De er søde. De er nemme at fange, hvis de prøver at stikke af. De spiser salat. De er svære at blive allergiske overfor. De kan strikkes!
Jeps. Tjek lige denne ekstemt nuttede, strikkede skildpadde! (Som det er endnu sværere at blive allergisk overfor!)
Opskriften kan du se her.

What's not to love about turtles? They are cute. You can easily catch them if they try to run for freedom. They eat salad. It's difficult to develop an allergy to turtles. You can knit them!
Yes, you can! Just look at this extremely cute, knitted turtle! (And it's even more difficult becoming allergic to a knitted turtle!)
The pattern can be found here.

7 kommentarer:

  1. Hvor er den fin!

    Men jeg kan komme på en ting der gør dem knap så søde (; de bider og det gør nas skal jeg hilse og sige LOL

    SvarSlet
  2. Den sødeste skildpadde jeg har set. Skøn opskrift.

    SvarSlet
  3. skildpadder.. det er en god ting.. Langsommelighed..
    Den må strikkes her også :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er den dog sød. Tak!! for opskrift. Den vil jeg helt sikkert bringe videre ud i verden.

    SvarSlet
  5. Nuser nuser - den opskrift bliver straks gemt!

    SvarSlet
  6. Ja - den er bare top-nuttet. Fantastisk idé, synes jeg. (Og så bider den ikke, hvis man husker at strikke den med lukket mund....)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails