fredag den 6. marts 2020

For 1 år siden / 1 year ago

Det er rigtig fint når man på telefonen får sin "historie" med billeder - hvad der skete på samme dato tidligere. Lige i disse dage bliver jeg bare så glad, når jeg ser billederne fra sidste forår.
Det var de dage, hvor jeg begyndte at pakke min lejlighed sammen. Starten på 2 måneders total kaos og stress, hvor jeg skulle pakke samtidig med at jeg arbejdede mere end jeg plejede og egentlig ikke kunne overskue noget som helst.

It's really great how the phone shows your "story" in photos - what happened on this very date earlier on. These very days I just get so happy when watching the pictures from last spring.
Those were the days when I started packing down my apartment. The beginning of 2 months of total chaos and stress, when I had to pack while at the same time working more than usual and actually not being able to feel on top of anything. 
Det var de dage, hvor det gamle, indbyggede skab blev skilt ad og smidt ud. Hvor jeg malede, pakkede og stablede samtidig.
Jeg bliver SÅ glad for at de måneder er overstået, og jeg bliver faktisk bare rigtig glad for mit hus. Igen. Tænk - nu har jeg snart boet her et helt år!

It was the days when the old builtin closet was taken apart and thrown away. When I painted, packed and stacked at the same time.
I'm just SO happy that those months are over, and it actually makes me really happy for my house. Again. Imagine - I've almost lived here for an entire year!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails