tirsdag den 24. marts 2020

Jeg strikker ikke så meget / I don't knit that much

Selv om jeg er mere hjemme om aftenen lige nu, så strikker jeg mindre. En del er nok fordi jeg skal skifte tog på vej frem og tilbage til arbejde.
Og jeg læser alt muligt om Coronavirus hele tiden. Og ikke ser så meget tv som jeg hele tiden håber på. Der er så meget andet at lave!
Nå. Men det første ærme er færdigt og jeg har strikket 15 cm af bagstykket. Det bliver SÅ dejligt og blødt.
Og strømperne? Er totalt bagefter. Det er ikke godt......

Although I'm more at home in the evenings right now, I still knit less. Partly because I have to switch trains going to work and back.
And I read all kind of stuff about the Coronavirus all the time. And I don't watch as much tv as I keep hoping for. So many other things to do!
Well. The first sleeve is done and I knit 15 cm of the back. It's looking SO pretty and soft.
And the socks? I'm so behind. It's not that good.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails