torsdag den 16. august 2018

Strik i toget / Knitting on the train

Min nevø fylder snart 19, og han bad specifikt om "almindelige" strømper. Så jeg strikker almindelige strømper.
Det er det, togturene går med denne uge, og jeg tænker faktisk, at hvis jeg er rigtig dygtig, så bliver de ret snart færdige, så jeg kan nå at sende dem.
Bagefter skal jeg strikke noget andet......

My nephew turns 19 very soon, and he specifically asked for "ordinary" socks. So I'm knitting plain socks.
So this week, the train-rides are for sock-knitting, and I do guess that if I'm really good, then they will get finished very soon, and I have time to mail them.
Afterwards, I'll be knitting something else........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails