fredag den 31. august 2018

Klar til næste par / Ready for the next pair

Min mindste nevø bliver snart 13 (og teenager!) og han skal selvfølgelig også have strømper. Han vokser som ukrudt, og får længere og længere fødder. Samtidig elsker han at trække strømperne op, så han skal selvfølgelig have lange strømper ligesom sidste år. (Okay. Måske knapt så lange!)
Jeg farvede faktisk 2 "tæpper", men brugte kun det ene, så jeg tænker, han kan få af det andet i år.
Måske lidt kedeligt, men det bliver nogle virkelig flotte strømper! Desuden får han grønne striber på skaftet i år, så garnet holder lidt længere, og han kan kende forskel.
Så jeg ved godt, hvad jeg skal lave til dagens møder!

My youngest nephew will turn 13 soon (and become a teenager!) and of course he is going to get socks. He grows like weed, and his feet are ever so long. He loves to pull up his stockings, so of course he will get the long ones like last year. (Well. Maybe a bit shorter!)
I did dye 2 "blankets", but only used one of them, so I guess he'll have the other one this year.
Maybe a bit boring, but the socks turned out really beautiful! He will even get green stripes on the leg this year, to make the yarn go longer, and help him recognize the new socks.
So I do know what to do during today's meetings!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails