Jeg købte jo alligevel lidt garn i London. Altså - man kan jo ikke helt lade være! Jeg tog ud i Loop London og købte - - - altså. Strømpegarn! Det er jo ligesom det jeg bruger mest.
De tre bundter er fra Irland og hedder LITLG, life in the long grass. Det er så fint! Jeg er sikker på at det bliver flot! Desuden kom der et Uneek Sock Kit med hjem. Ens strømper med striber. Det er en sjov ide!
So I did buy a little yarn in London. Well - it's hard to not buy anything! I went to Loop London and bought - - - well. Sock yarn! It's what I use the most anyway.
The three skeins are from Ireland and are called LITLG, life in the long grass. It's so pretty! I'm sure it will turn out pretty! I also brought home a Uneek Sock Kit. Identical socks with stripes. It's such a fun idea!
Hos John Lewis købte jeg fødselsdagsgave til min niece. Hun ønskede sig garn i grå eller mørkebrun. Så det fik hun! Men jeg købte også det her stribede strømpegarn fra West Yorkshire Spinners. Det er måske ikke helt så spændende, men rigtig fint. Det skal nok blive godt!
At John Lewis I bought a birthday present for my niece. She wished for yarn in grey or dark brown.
So that's what she got! But I also bought this striped sock yarn from West Yorkshire Spinners. It might not be the most exciting, but really nice. I'm sure it will be good!


Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!