fredag den 18. marts 2011

2 uger tilbage / 2 weeks left

Så er der kun 2 uger tilbage af konkurrencen! I får lige et billede af de (foreløbig) 748 huer, der er i en kasse i min stue. Efterhånden skal de lige presses lidt for at give plads i flyttekassen!
For nu at holde kedlen i kog og dampen oppe, så tror jeg, præmie-puljen lige får en tak opad.
For hver 100 huer, vi kommer over 1000, kommer der en ekstra garnpræmie i spil (fra "Det Uendelige Garnlager"). Præmierne bliver annonceret, efterhånden som vi kommer deropad med huer.
Men - husk! - huerne skal være landet her d. 1. april for at være med i konkurrencen! Hver hue tæller som et lod.
For at få min adresse: mail til christunte @ yahoo.com

Now there are only 2 weeks left before finding the winners in my contest! As you see, 748 hats take up som space. Actually, I need to press them down to have room for more hats in the box...
To keep the contest fun and the hats coming, there will be more prizes.
For every 100 hats above the 1000, there will be an extra yarn-prize to win (taken from the "Never-ending Stash") What to win will be announced as the number of hats increases.
Remember - the hats need to be in my home by the 1st of april to be part of the contest!
To receive my adress: mail me at christunte @ yahoo.com

2 kommentarer:

  1. Hold da helt op! Den rykker da godt opad den ticker. Spændende at se hvor mange over 1000 der kommer.

    SvarSlet
  2. Jeg er sandelig også spændt! Jeg tror, det kommer godt over....

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails