mandag den 21. november 2016

Det nærmer sig jo / It's getting closer

Julen nærmer sig. Det GØR den altså! Jeg er startet på julemusik og julethe allerede nu i november, for jeg ved af bitter erfaring, at det ikke er sikkert jeg ellers når så meget af det.
Her kommer årets første juleopskrift!
Man siger jo, at katte og strikketøj hører sammen, så selvfølgelig skal katten ikke snydes for lidt pynt.
Halspynten finder du her.

Christmas is getting closer. It IS! I started on Christmas music and tea already here in November, since my bitter experiences are telling me that otherwise, I might not get a lot of either.
So here is the first Christmas pattern this year!
They say that cats and knitting belongs together, so of course the cat should not miss a bit of beauty.
The collar can be found right here.

2 kommentarer:

  1. Her er juletheen også fundet frem (ja, jeg øver mig altså i at skrive det uden h, men når du nu også gør det....., det ser så nøgent ud uden).
    Jeps, julen nærmer sig.

    SvarSlet
    Svar
    1. The med "h" er bare SÅ meget pænere! Herligt, at der er andre end mig som tænker sådan....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails