fredag den 4. november 2016

Kager i Paris / Cakes in Paris

I Paris er der fine kager. VIRKELIG fine kager! Hver morgen gik turen forbi et konditori hen til hospitalet med mødet, og hold nu op, hvor så det godt ud!
Macarons er jo totalt klassiske og så lækre. (Desværre havde de ikke helt samme smag til mødet, så der var ingen macarons til kaffen dér. Snøft.)

In Paris, they have pretty cakes. REALLY wonderful cakes! Every morning, we went past a bakery on the way to the meeting on the hospital, and it looked amazing!
Macarons are totally classic and so delicious. (Unfortunately, they didn't share this passion at the meeting, so we had no macarons for the coffee. Sniff.)
Denne her kage så også helt utroligt lækker ud! Imellem de store marengslag var der hindbær.
Det minder mig iøvrigt om, at jeg mangler at se et afsnit af "Den store bagedyst". Ved ikke lige, hvordan jeg faldt i, men det er virkelig et sjovt koncept! I Florida så min søster, min nevø og jeg en amerikansk udgave, der var noget mere hardcore, med uventede ingredienser og sådan noget. Virkelig underholdende!

This cake also looked mouth-watering delicious! In between the layers of meringue there were raspberries. By the way - this reminds me I am 1 episode behind in "The big baking competition". I don't know how I started watching this, but it's so fun! In Florida, my sister, my nephew and I watched the American edition on Food Channel, which is much more hardcore with unexpected ingredients and such. Much fun to watch!
Nå. Men i går i frokostpausen fik jeg så lokket de andre 3 med over og smage på sagerne. Det tog jo bare 5 min at gå derover. Jeg fik en "Eclair au Café" og en cappucino. SÅ lækkert!
Dejligt med kolleger som man kan lokke i fordærv på den måde!

Well. Yesterday during the lunch break, I convinced the other 3 that we needed a taste. Took just 5 minutes to get there. I had an "Eclair au Café" and a cappucino. SO delicious!
Great having colleagues you can lure into café's this way!

6 kommentarer:

  1. 😱 man føler jo næsten man tager på i vægt ved bare at se de kager. Lækre ser de ud

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også fået klager på facebook, fordi det var SÅ lækre billeder.....

      Slet
  2. Jamen du er jo havnet i syndens hule.... Det ser sørme lækkert ud!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails