lørdag den 2. november 2013

2000 give-away

I anledning af at indlæg nr. 2000 er på vej, er her en give-away for at fejre det. Du kan vinde 2 små hæfter med opskrifter på strømper og pulsvarmere, 1 bundt wollmeise twin i farven campari orange og 2 nøgler Waikiwi strømpegarn med bl.a. alpaka og possum.
Smid en kommentar for at deltage. Vinderen trækker jeg i indlæg nr. 2000......

In order to celebrate that post number 2000 is coming up, here is a give-away. You can win 2 little booklets with patterns for socks and wrist-warmers, 1 skein of wollmeise twin in the colorway campari orange and 2 balls of Waikiwi sock yarn with alpaca and possum.
Place a comment for participating. I'll find the winner in post number 2000......

66 kommentarer:

  1. Halloejsa Christunte, det var da sandelig en flot gave. Hep hep, jeg er med.

    SvarSlet
  2. Jamen jeg er da med, og hold da op indlæg nr 2000! Respekt:-)

    SvarSlet
  3. 2000 indlæg er altså ret godt gået!
    Jeg har hørt nogen :-) sige at Wollmeise er godt garn, men jeg har aldrig prøvet det - så her er måske muligheden?

    SvarSlet
  4. Tillykke med din store "blog-vedholdenhed".... til vores andres glæde og fornøjelse :-)

    SvarSlet
  5. 2000 indlæg det er flot - jeg tjekkede lige at jeg har lavet 382 og det er da over nogle år. Det er en flot give away, som jeg naturligvis gerne vil vinde - ikke mindst fordi min sokkebog er blevet væk, så jeg ønsker mig en ny. Den er nemlig god. Jeg krydser fingre!

    SvarSlet
  6. nöj, sikke lækre gevinster! jeg er selvfölgelig med, og forresten, godt gået med de 2000 indlæg, jeg har en smule igen.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  7. Hjertelig tillykke med det flotte runde tal...
    Vil gerne have fingerne i de lækre garner...
    God Weekend / RikkeBo

    SvarSlet
  8. Gode gevinster skal man ikke lave gå sin næse forbi. Tillykke med de 2000 indlæg.

    SvarSlet
  9. Sådan en skøn give away kan jeg ikke lade min næse gå forbi, så jeg er nød til at deltage, Hold da op er du allerede nået til det fine tal. Tillykke med det. Dejlige indslag du altid laver.

    SvarSlet
  10. Super gave, super blog som jeg læser dagligt. Flot med 2000 indlæg, som alle har været interessante og inspirerende.

    SvarSlet
  11. Til lykke med det runde tal, garnet set super ud, det viljeg gerne vinde.

    SvarSlet
  12. Wauuu - sikke en gevinst. Jeg krydser fingre :)

    SvarSlet
  13. Jeg er helt sikkert med :-)
    ønsker tillykke på forhånd med indlæg nr. 2000

    lih1966@live.dk

    SvarSlet
  14. Jeg finder lige mit heldige gen frem-øhh hvis jeg skulle have sådan et :)),jeg gad ihvertfald godt vinde

    SvarSlet
  15. sikke fine farver på det grønne!
    Tillykke med de 2000!

    SvarSlet
  16. Garnet ser bare for lækkert ud.
    Hvor mange dage er der mon til at du trækker en vinder / runder 2000..?
    Du får et tillykke på forhånd.

    SvarSlet
  17. Nøj, for noget lækkert garn. Det ene af hæfterne har jeg, men det kan jo sagtens bruges som gave til en anden. Det med muffedisserne ønsker jeg mig. Så bedre kunne det ikke være :)

    Tillykke med det store runde tal!

    SvarSlet
  18. Fantastisk gave der afspejler en fantastisk stribe indlæg, 2000 det er helt utroligt og alle har været sjove, indsigtsfulde, mærkelige eller kloge og læsning af din blog er en del af min morgenrutine, hvilket betyder at dine USA turer påvirker min start på dagen ;0)

    SvarSlet
  19. Snart 2000! Godt gået. Jeg er med, kan måske blive mere interesseret i de der strømper...

    SvarSlet
  20. 2000 indlæg... Det er da imponerende! :) og det er spænende at læse det hele :)
    Give awayen er også rigtig flot, og jeg krydser fingre for at jeg vinder :)

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  21. wow, sådan en fin give away. Kan ikke andet end bakke op :-)

    SvarSlet
  22. Totalt lækker give away. Må melde mig i køen der gerne ser sig som modtager af de lækkerier du har fundet frem.
    :-)

    SvarSlet
  23. Tak for alle dine indlæg. Det er så hyggeligt at følge med hos dig.

    SvarSlet
  24. Ih, hvor spændende - det vil jeg gerne vinde noget af.....!

    SvarSlet
  25. 2000 indlæg - hold da op!! Tillykke {;o)

    SvarSlet
  26. Wow for en flot gevinst.....prøver straks lykken ;-)

    SvarSlet
  27. Tak for 2000 indlæg, det er dælme godt gået. Lækker præmie, den vil pynte hjemme hos mig ;-)

    SvarSlet
  28. Flot gevinst.

    Tillykke med 2000 indlæg. Godt gået. Håber der kommer mange flere

    SvarSlet
  29. Lækker gevinst - krydser, hvad krydses kan ;)

    SvarSlet
  30. Tillykke, tillykke. Håber det bliver mig der kan sige (2)tusind tak.
    Mvh Dorthe

    SvarSlet
  31. Tillykke med indlæg nr. 2000 - lige om straks :-)
    Lækker giveaway! Krydser fingre og lever i håbet :-)
    Venlig hilsen Vicky
    vickypigen@ofir.dk

    SvarSlet
  32. Tillykke med de 2000. Jeg vil gerne være med.
    Hilsen Pia

    SvarSlet
  33. Jeg melder mig også lige ind i kampen, lækkerier!
    2000 spændende, finurlige og lærerige indlæg, det er godt gået.

    SvarSlet
  34. 2000 indlæg - det er flot!
    Du skriver tit om Wollmeise garn, det vil jeg meget gerne prøve (har ikke set det i forretninger her i DK)
    Mange hilsner Britta
    britta.h.koch@gail.com

    SvarSlet
  35. Wauw 2000 indlæg

    Jeg ville elske at vinde :)

    SvarSlet
  36. Jeg er imponeret over dine mange og sjove indlæg. Godt gået med hele 2000 af slagsen.
    Jeg deltager gerne i kampen om en af de fine gevinster.

    SvarSlet
  37. Hold da op, det er ved at være mange indlæg der er kommet fra dig. Skøn gave og jeg må prøve lykken

    SvarSlet
  38. 2000 indlæg er godt nok mange - jeg nyder dem alle :-)

    SvarSlet
  39. Godt gået med 2000 indlæg. Nyder meget at læse med. Lækker præmie, håber jeg kan blive den heldige vinder :-)

    SvarSlet
  40. 2000 indlæg - er vel ca 5-6 års daglig blogging. Imponerende! Og dejligt at følge med i.

    K.h. KirstenLN

    SvarSlet
  41. Hold da op, 2000 indlæg! Det er godt nok mange. Og sikke nogle dejlige ting, du udlodder. Nam nam...

    SvarSlet
  42. Her må jeg da simpelthen deltage - næsten 2000 dejlige indlæg, og så den fantastiske give-away. Det er endnu ikke lykkedes mig at få fingre i Wollmeise garn via deres hjemmeside, så det ville være fantastisk, hvis man kunne vinde det i stedet.

    SvarSlet
  43. Sikken en lækker give-away - og 2000 indlæg, det er jo helt vildt!

    SvarSlet
  44. Tillykke med de 2000, det er givende at følge din blog, tak fordi de deler så generøst :-)

    SvarSlet
  45. Jeg er helt klart med! 2000 blogindlæg er en pæn del!

    SvarSlet
  46. Jeg vil også gerne være med.
    Og tak for de mange indlæg, altid sjovt at følge.

    SvarSlet
  47. This is a comment for Hetty on Ravelry

    SvarSlet
  48. Uha, det vil jeg gerne vinde! Følger altid med på din blog.

    SvarSlet
  49. Det er en superlækker giveaway :) 2000 indlæg det er imponerende

    SvarSlet
  50. Den præmie må meget gerne bo hos mig! Tillykke de 2000. :)
    Kh Astrid

    SvarSlet
  51. Dejligt at følge dig om dine strikkerier. Håber jeg vinder, så kommer jeg sikkert igang med strømpe strikkeriet. -

    SvarSlet
  52. Ordentlig fin og lækker præmie! Congrats :)

    SvarSlet
  53. Tillykke når nr 2000 udgives.

    SvarSlet
  54. Er gerne med, det er lækre sager.

    SvarSlet
  55. Flot give away og lækker blog. Må lige snuse mere rundt her.

    SvarSlet
  56. Selvfølgelig skal jeg også trække et lod- 2000 det er da vildt mange.. jeg har slet ikke styr på hvor mange indlæg jeg selv har lavet.. bum bum- må lige tjekke det :-)

    SvarSlet
  57. Super Blog. Jeg vil gerne være med i 2000 trækningen.

    SvarSlet
  58. En flot gave i varme efterårsfarver. Jeg vil gerne være med i lodtrækningen.

    SvarSlet
  59. Jeg nyder at læse med og blive inspireret af alle dine fine ting! Jeg vil selvfølgelig også gerne være med i lodtrækningen

    SvarSlet
  60. Jubiiii jeg kan lige nå at være med.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  61. jeg er da vild imponeret med 2000 indlæg whauu

    jeg er helt klart med

    SvarSlet
  62. 2000 indlæg - det er godt nok mange :-)
    Håber jeg lige kan nå at deltage om den lækre gave :-)

    SvarSlet
  63. Sikken en lækker gave, så jeg ønsker mig stort, at det må blive min første gevinst her i blogland :-)
    Tillykke med dine mange indlæg, jeg vil nu også følge dig fremover.http://tangsunivers.blogspot.dk/

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails