søndag den 31. maj 2020

Enhjørninger / Unicorns

Det sidste af min friuge gik med at tage til Aarhus og se familie. Og den nye garnbutik som er åbnet i Brabrand. Genuina, hedder den, og er en virkelig fin lille butik med café, garn og keramik. Meget hyggelig!

The last days of my week off were used for going to Aarhus, visiting family. And the new yarn shop that opened in Brabrand. It's called Genuina and is a really nice little shop with café, yarn and ceramics. Very cozy!
Vi fik både kigget på garn og drak kaffe, og min niece nød en time uden børn. Man har bare mere tid til at kigge uden små børn!
Jeg købte de to nye babystrik hæfter af Lene Holme Samsøe, hvilket jeg havde planlagt hjemmefra. Desuden var der det fineste, håndfarvede mohairgarn, OG en strikket model hvor det var sat sammen med noget lyserødt garn til en pigebluse i enhjørningefarver.

We got around looking at yarn and had coffee, and my niece really enjoyed an hour without kids. Looking at stuff is better without little kids!
I bought the 2 new baby knit booklets by Lene Holme Samsøe, as planned from home.
Furthermore, they had the prettiest, hand-dyed mohair, AND a knit model combining it with rose-colored yarn for a girl's sweater in unicorn-colors. 
Så det købte jeg lidt af! Det blev straks godkendt af pigerne (som er godt opdraget).
Udover garn nåede vi at hoppe trampolin, spise kaj-kager, spise pizza og gå på eventyr. Det var så hyggeligt!

So I bought a bit of that! It was approved directly by the girls (who are well-behaved).
Apart from the yarn, we jumped on the trampoline, ate frog-cakes, had pizza and were out on adventures. It was so nice!
I dag gik jeg så på jagt i skabene og fandt det garn jeg vidste jeg havde. (Jeg fandt også en hel masse andet som ikke skulle ligge i kælderen. Det er herligt med garn!) Fint, rosa uld, som er PERFEKT til en enhjørningesweater! Eller to. Uh, det er fint.......

So today I went hunting in my closets and found the yarn I knew was there. (I even found a lot of other skeins that shouldn't lie in the basement. I love yarn!) Pretty, rose wool, which is PERFECT for a unicorn sweater! Or two. Oh, it's so pretty.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails