tirsdag den 5. maj 2020

Kedeligt / Boring

Jeg prøvede engang at se "Lawrence of Arabia". Den var så kedelig! Faktisk gav jeg op efter de havde redet rundt i ørkenen et par timer og der ikke skete noget som helst.
I morges vågnede jeg i så dårligt humør at jeg tænkte på den film med det samme. Heldigvis har jeg den ikke længere, for jeg tror IKKE det havde hjulpet at prøve at se den igen.
Nogle sover deres vej gennem infektionen. Ikke mig. Jeg sidder i sofaen, og når jeg så bliver for overstimuleret af at se tv (tager cirka en time om formiddagen) går jeg op i gæsteværelset og kigger på prismens mønster i loftet. Efter et par timer deroppe går jeg ned igen og så kan jeg godt se tv mens jeg får feber. Og strikke. Lidt.
I morges vågnede jeg med det sorteste humør efter at have sovet knap 4 timer. Tænkte bare på de stakkels mennesker i Italien, Spanien og Kina som har ligget med ondt i kroppen på det hårde gulv og er døde i venteværelset. I det mindste lå jeg i min bløde seng, og der er ingenting der tyder på at det skulle være det her som tager livet af mig.
Nå. Så sammenlignet med så mange andre går det rigtig godt. Er bare SÅ træt af det.

I once tried watching "Lawrence of Arabia". It was so boring! I actually gave up after they rode around the desert for a couple of hours and nothing at all happened.
This morning, I woke up in such a bad mood that this movie came into mind. Fortunately, I don't have it anymore, because watching it again WOULDN'T have helped.
Some people sleep through the infection. Not me. I sit on the couch, and when tv is too overstimulating (takes me about 1 hour in the morning) I go to the guest room and look at the pattern in the ceiling from the prism. After a few hours up there I go down again and then I can watch tv while I get fever. And knit. A little big.
This morning, I woke in the blackest mood after about 4 hours of sleep. I just thought about all those poor people in Italy, Spain and China who were lying there on the hard floor with all their bodies hurting from the infection and just died. At least I was in my soft bed, and nothing looks like this will be what kills me.
Well. So compared to so many other people I'm doing really well. Just SO fed up with this.

2 kommentarer:

  1. Jeg var helt bekymret for om du var blevet meget dårligere, du plejer at have nyt på bloggen tidligere. Du skulle jo helt slippe for at blive så dårlig, at du skal indlægges. God bedring.😊😊💕💕

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød. Det går lidt langsomt lige nu, men jeg klarer mig heldigvis.
      NU håber jeg snart det vender. Eller ihvertfald ikke bliver værre. Det er jo en langsommelig affære, det her.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails