lørdag den 12. marts 2022

Luksus / Luxury

I går var ren luksus på madfronten. Dagen startede godt nok bare med havregrød og æg, men jeg havde sovet på patienthotellet, så det tæller vel som hotelmorgenmad? "Desværre" var der ikke rugbrød til frokost, når jeg nu ikke havde været hjemme, men købe-frokost som blev virkelig lækre fiske-tacos. Og i går aftes skulle jeg så på restaurant - et tilbud jeg havde købt for længe siden, hvor jeg lokkede min nevø med. Det var så hyggeligt og virkelig god mad! 
I dag er det også luksus - efter hvad der føles som et halvt livs pause skal vi se "Stolthed og Fordom" igen. Jeg glæder mig! Der er ikke noget bedre end at sidde og vente en halv dag på at Collin Firth næsten smiler. Og krumme tæer over Mrs. Bennet. God weekend derude!

Yesterday was pure luxury, food-wise. Breakfast was just porridge and egg, for sure, but I had slept at the patient hotel, so it surely qualifies as hotel breakfast? "Unfortunately", the usual rye bread for lunch was impossible, since I hadn't been at home, so my bought lunch was really yummy fish tacos. And then last night I was going to a restaurant - an offer I bought a long time ago, after asking my nephew if he would come. It was so nice and the food was really good!
Today is also luxury - after what feels like half a life's break, we are going to watch "Pride and Prejudice" again. I can't wait! Nothing better than waiting half a day for Collin Firth to almost smile. And be so embarrassed because of Mrs. Bennet. Have a nice weekend, all of you!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails