torsdag den 10. marts 2022

Over halvvejs / More than half way

Mens jeg tænkte på garnfarver, tænkte jeg også på den gule sweater som bliver hurtigere færdig når man strikker på den. Så det gjorde jeg. 
Nu er det første ærme færdigt, og jeg tror faktisk at den kan nå at blive færdig i weekenden, så den kan nå at blive brugt inden det bliver for varmt. Jeg håber det!

While I was thinking about yarn dyes, I also thought about the yellow sweater that will get done sooner if the knitting is done. So that's what I did. 
So now the first sleeve is done, and I to think it might get done by the weekend, so it will get to be used before it will be too warm. I hope so!

5 kommentarer:

  1. Wow, du strikker hurtigt! Resten af den sweater ville tage mig en uges tid! Den er flot.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej - jeg skal se Stolthed og Fordom. Med SÅ mange timers tv går det hurtigt!

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Aha, der har vi fejlen ;) Jeg har ikke TV og spiller computerspil, når jeg slapper af.

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså - det er meget svært at strikke og spille computer samtidig.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails