torsdag den 31. marts 2022

Det føles hurtigt / This feels fast

Jeg gider godt have en islandsk sweater med til Island, af det garn jeg købte sidst jeg var der. Heldigvis går det ret hurtigt at strikke på pind 5, og sweateren vokser ret godt, selv om den altså lige føles lidt mindre når den bliver lagt på en sweater i den størrelse den skal have. 
Det røde garn er der måske sådan lige præcis nok af. Nu vil jeg ihvertfald strikke ærmer, og så må jeg se, hvor meget der er tilbage til resten af kroppen. Hvis der ikke er nok får den bare en mønsterbort mere. Det skal nok gå!

I would really like to wear an Icelandic sweater when going to Iceland, using the yarn I bought there. Fortunately, 5 mm needles are fast, and the sweater is growing really well, although it feels quite a bit smaller when it's compared to a sweater in the size it will end up having. 
The red yarn is my worry - I might have just about enough. So now I'll knit the sleeves, and then I'll just have to see how much yarn I have left for the rest of the body. If I don't have enough, it will just have another pattern at the bottom. I will work it out!

2 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails