tirsdag den 22. marts 2022

Snart / Soon

For 2 år siden, lige før Corona virkelig gik i gang, var jeg på Island og besøge min kollega. Det var SÅ hyggeligt, og jeg fandt noget blødt islandsk garn med masser af alpaca i. 
Efter at vi så mange gange har snakket om det har jeg så endelig bestilt en billet til at tage derop igen. Jeg synes det kunne være sjovt hvis jeg lige fik strikket af det islandske garn så jeg kunne tage en dejlig sweater på når jeg skal derop. 
Jeg startede på denne her sweater i januar. Den er måske ikke sådan super islandsk, men tror den kan blive rigtig fin, faktisk. Nu skal der strikkes!

About 2 years ago, just before Corona really took off, I went to Iceland to visit my colleague. It was SO nice, and I found some really soft, Icelandic yarn with plenty of alpaca in it. 
So after we talked a lot about me coming back, I finally bought a ticket to go visit again. 
I do think it would be fun if I could knit the Icelandic yarn so I could bring a nice sweater when going there again. 
I started this sweater in January. It might not be the most Icelandic pattern, but I do think it could turn out real nice, actually. I just need to knit!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails