søndag den 2. april 2023

Den bliver da meget pæn / So it's turning out very nice

Den lille "kedelige" trøje er snart færdig! Altså - kroppen er næsten lang nok, og jeg håber ikke ærmer og flæser tager for lang tid. 
Gider godt snart komme op på at have strikket et kilo garn så jeg tør gå ind i en garnbutik igen!

The little "boring" cardigan is almost done! You know - the body is almost long enough, and I do hope the sleeves and frills will not take too long. 
I would love to soon have knit a kilo of yarn so I dare enter a yarn shop again!

6 kommentarer:

  1. Den bliver så fin- 1 kg garn er immervæk en hel del. Er virkelig imponeret over alle de fine ting du får lavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Nogle år har jeg nået at strikke et kilo inden februar var slut. Men det der sjal har trukket vægten temmelig meget ned.....

      Slet
  2. Du må øve dig i at strikke mens du sover så det kan gå hurtigere 🤣

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - god ide! Jeg HAR prøvet om jeg kunne strikke i søvne. Det gik ikke, men der er vel potentiale for at lære det?

      Slet
  3. Hep, hep. Den er sød og målet i syne. Et kilo er godt nok meget garn ... men jeg tror, jeg skulle op på mere, hvis der skulle være rigtig plads til flere nyindkøb ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Ja, et kilo er da en del. Det handler nok mere om at bare tage den lidt med ro ind imellem og huske på det jeg har. Jeg er desværre ALT for god til at finde plads til mere! Altid!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails