lørdag den 1. april 2023

Jeg er klar / I'm ready

I dag er der bryllup! Af alle dage i året har de valgt 1. april, og det skal nok blive godt. 
Gaven er pakket ind efter bedste evne (jeg er ikke den store indpakker) og jeg tror jeg er klar. Jeg glæder mig faktisk, selv om jeg ikke er sådan helt vild med bryllupper. HVIS jeg nogensinde skulle være blevet gift, så har jeg drømt om bare at blive gift og offentliggøre det på Facebook senere. 
Det er nok meget heldigt at jeg ikke har behøvet realistisk at planlægge sådan noget.......
Men tilbage til virkeligheden - jeg håber det bliver en rigtig dejlig dag, og jeg glæder mig til at forære hele 2 fødselsdagsgaver og 4 påskeæg væk! Jeg håber I også får en dejlig weekend. 

Today is wedding-day! Of all the days of the year, they picked April first, and I'm sure it will be great. 
The gift has been wrapped using my best abilities (I'm not a great gift-wrapper) and I do think I'm ready. I'm actually excited, although I'm not too crazy about weddings. IF I had ever gotten married, my dream has been to just get married and then publish it on Facebook later on. 
I guess it's lucky I never really had to plan things like that......
But back to reality - I do hope it will be a really wonderful day, and I am looking forward to giving away 2 birthday presents and 4 Easter eggs! I do wish you all a lovely weekend. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails