søndag den 23. juli 2023

Svært / Difficult

Min niece har fødselsdag på torsdag, og jeg er ikke hjemme. Jeg føler det er temmeligt tarveligt at jeg lige havde planlagt turen til Disneyland uden at tænke på hendes fødselsdag. 
Nå. Men nu er hendes gave pakket ind og gemt og på torsdag skal jeg så lige have skrevet hvor hun kan finde den. Vil ikke afsløre noget her, hvis nogen nu sladrer.....

My niece's birthday is this Thursday, and I'm not at home! I feel like it's so horrible that I planned the going to Disneyland without even considering her birthday.
Well. But now her present is wrapped and hidden, and this Thursday I'll write her about where I hid it so she can find it. I will not reveal anything, in case anyone spills the beans....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails