tirsdag den 24. juli 2018

Langsomt / Slowly

Jeg ved ikke helt, hvad jeg havde tænkt da jeg lige købte garn og planlagde at strikke TRE Viggo-bluser!
Den første går ikke sådan superhurtigt, ihvertfald. Men det andet ærme med overstykke er snart færdigt, og så tænker jeg, at kroppen bliver hurtig. Der skal man ikke tænke.....

I'm not sure what I thought when I bought yarn and planned to knit THREE Viggo-sweaters!
The first one is not growing super-quick, as you can see. But the second sleeve and it's top-part is soon done, and then I guess the body will be quick. Because then I won't have to think....

2 kommentarer:

  1. Ups. Er det ikke godt togstrik, når nu arbejdet er startet igen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, det er det vel. Men der strikker jeg strømper. De fylder næsten ingenting!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails