torsdag den 18. juni 2020

Før Corona / Before Corona

For temmelig længe siden, sådan midt i april, lå jeg på en vagt og kiggede på min telefon. Hvor der kom en reklame for øreringe med fugle.
What's not to like?
Der midt om natten, da jeg havde set reklamen nogle gange og havde overbevist mig selv om at jeg MÅTTE have de her øreringe, gik det ret hurtigt at bestille.
Og så skete der cirka ingenting. Overhovedet. Altså - bortset fra coronavirus.
Da jeg dukkede op af tågerne igen tjekkede jeg min bestilling og fandt ud af at den faktisk var på vej. I går landede den lille pakke så i postkassen!

Quite a while ago, around the middle of April, I was lying awake on my call, looking at my phone. Which had an advertisement for earrings with birds.
What's not to like?
In the middle of the night, after looking at this ad a few times, I convinced myself that I really HAD to have these earrings, and after that, ordering them were really quick.
And then nothing happened. At all. Well - apart from coronavirus.
Once I came back out from the fog, I checked my order and found out that it was actually on it's way.
So yesterday, this little package landed in my mailbox!
Da jeg bestilte øreringene, valgte jeg nogle fugle som så dejligt velkendte og danske ud. Nu hvor jeg har pakket dem ud, genkender jeg så mest undulaterne, og man kan vel diskutere hvor danske de er? (Bortset fra at mine eksemplarer herhjemme aldrig ville overleve i Australien.....)
Men jeg elsker dem! Jeg ELSKER bare sådan nogle anderledes, hyggelige øreringe. Det var velnok godt jeg ikke kunne sove den nat!

When I ordered the earrings, I picked some birds that looked recognizable and Danish. Now that I opened the package, I mostly recognize the budgies, and you can wonder how Danish those are? (Apart from my budgies here at home. They would never survive in Australia......)
But I love them! I LOVE this kind of weird, nice earrings. How lucky that I couldn't really sleep that night!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails