torsdag den 11. juni 2020

Garn på tur / Yarn going out


Jeg har haft garn med på arbejde. En meget fin kollega skal i kemoterapi. Hun strikker, så jeg tænkte at hun ville blive glad for noget fint og blødt. 
Altså - hvis ikke man når at strikke af det, så kan man sidde og kramme det eller bare kigge på det!
Det var så hyggeligt at have en fyldt pose garn med! Bagefter, da hun havde valgt (faktisk de to der ligger øverst. Og noget andet) tog jeg resten med hjem igen. Eller. Først fik det lige lov at komme med i garnbutik. (Jeg ved det! Jeg er ikke normal!) 
Tant Hulda har åbnet en fin, ny, kæmpe butik, og jeg gik lige ind for at se den. Må jeg komme med et godt råd? Hvis man går i garnbutik og IKKE vil købe noget, så er det faktisk meget smart at have en fyldt pose lækkert garn med ind......... 

I brought yarn to work. A really wonderful colleague is having chemotherapy. She's a knitter, so I thought that she would like something pretty and soft. 
You know - if you do not get around knitting from it, you can hug it or just look at it!
I just loved bringing a full bag of yarn! After she picked her skeins (actually the two on top. And something else) I brought the rest back home. Or. First, it got to come with me to a yarn shop. (I know! I'm not your standard personality!)
Tant Hulda opened a nice, new, giant shop, and I went in to have a look. Can I give you some great advice? If you visit a yarn shop and do NOT want to buy anything, it's really smart to bring your own filled bag of really nice yarn.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails