lørdag den 6. juni 2020

Næsten tomt / Almost empty

Jeg skal have gæster i dag. Til frokost. Min bror og svigerinde. Det er lige lidt hektisk at få ordnet det hele - det har været første uge på arbejde, og i går var jeg HELT færdig.
Men altså - nu er bordet nærmest tomt, som I ser!
Jeg tænker, at mit bord må være min dametaske. Det er vel cirka samme udvalg af "vigtige" ting. God weekend!

I'm having visitors today. For lunch. My brother and sister-in-law. It's a bit hectic to get everything in order - it was my first week at work, and last night I was TOTALLY exhausted.
But anyway - now the table is close to empty, as you can see!
I guess my table is a bit like a lady's purse. The same selection of "important" stuff. Have a nice weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails