fredag den 14. august 2020

Kød og Fred

Nå - den næste bog læste nærmest sig selv! Bogen om strikkeklubben "De hårde nåle" som sætter sig for at redde klimaet og verden med temmelig drastiske midler. 

Stakkels Annemette uden tænder, demente Vibse og hendes datter Jean. Jeg kan næsten ikke skrive noget uden at afsløre for meget, men der er ikke meget strikketøj med i bogen. Det kan jeg da skrive.... Til gengæld er der de herligste brugere af hjemmeplejen, Leonardo di Caprio er en stor inspiration, og man lærer om bivirkninger af medicin. Har jeg sagt for meget? Bare læs den! Næste bog bliver bogen om den spanske syge. For 10 år siden lykkedes det mig ikke at kæmpe mig igennem den, men med inspiration fra CoVid-19 håber jeg det går bedre denne gang. 


Well - the next book almost read itself! The book about the knitting circle "The hard needles" who set out to save the climate and the world using rather drastic measures. 

Poor Annemette without teeth, Vibse with dementia and her daughter Jean. I can hardly write anything without revealing too much, but there isn't a lot of knitting in this book. I can write that much..... Instead, there are some lovely users of the home care service, Leonardo di Caprio is a great inspiration, and you get to learn about adverse effects of medicine. Did I say to much? Just read it! My next book will be the book about the Spanish Flu. 10 years ago, I didn't manage to conquer it, but with the inspiration from CoVid-19, I hope it works out better this time. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails