torsdag den 20. august 2020

Også langsomt / Slow as well

Min julegave, sommertoppen til mig selv, går også temmelig langsomt. Altså - jeg er kommet mere end 2/3 af vejen, men så kom der lige nogle strømper i vejen. Og gæster. 
Heldigvis er det da stadig sommer, og jeg må lige huske at tage strikketøjet med og frem når jeg skal noget. Glæder mig faktisk til den bliver færdig.

My Christmas present, the summertop for me, is also growing really slow. Well - I've made more than two thirds of the top, but then some socks needed to be made and I had guests. 
Fortunately, it's still summer, and I just need to remember to bring my knitting and take it out when I'm going somewhere. I an't wait till it's done.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails