lørdag den 27. marts 2021

Det begynder at ligne noget / Starting to look like something

I går aftes, efter en meget lang uge, hyggede jeg med virtuel strikkeaften med mine veninder. Med Gin og Tonic. Det var helt perfekt!
Jeg strikkede på min DNA sweater. Det føles som om det er 27nde gang jeg strikker den, men så nåede jeg op til at tage ind til ærmegabene, og pludselig føltes alt meget lettere!
Nu er der kun nogle centimeter til jeg skal lukke af til hals. Det bliver SÅ dejligt når forstykket er færdigt! Så føles den jo nærmest færdig......

Last night, after a very long week, I had a virtual knitting night with my friends. With Gin and Tonic. It was just perfect!
I knit on my DNA sweater. Feels like I'm knitting it for the 27th time, but suddenly I was at the decrease rows where the sleeves start, and then everything felt so much easier!
There are only a few centimeters left before starting the neck. It will be SO wonderful once the front is done! By then it will almost feel done......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails