torsdag den 18. marts 2021

Nye kræfter / New strength

Det er mærkeligt. Efter at jeg har fået fat i mere garn, så jeg bare VED at der er nok til min sweater, så er jeg begyndt at få strikket lidt mere på den. Altså - forstykket var jo ligesom pludselig "væk", men med lidt dedikeret strikketid om aftenen begynder jeg faktisk at kommer godt deropad igen. 
Det er meget rart. Jeg synes jo det bliver en flot sweater!
Når jeg nu skal heppe på mig selv, skal I såmænd nok få lov at se nærmest hver eneste centimeter dokumenteret her på bloggen. Håber, I klarer det......

It's strange. After I got hold of more yarn, and I just KNOW I have enough for my sweater, I started knitting more on this sweater. Well - the front was kind of suddenly "gone", but with dedicated knitting time in the evenings, I'm beginning to climb back up the front. 
That's really nice. I do think it's a very pretty swetaer!
So now, when I have to cheer myself onward, I'm sure you'll get to see every centimeter documented here on the blog. I hope you'll survive.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails