torsdag den 5. maj 2022

Lyserødt er godt / Pink is pretty

Jeg prøver altid at have Opal strømpegarn på lager. Specielt sørger jeg for at købe Opal garn med glimmer eller i lyserød eller regnbuefarver. 
Jeg har været ret god til det, for faktisk har jeg dubletter af mindst 2 af de farvekombinationer jeg har liggende. Eller også laver Opal bare ikke farver nok. Ikke hurtigt nok, ihvertfald!
Det kan godt gøre det lidt svært, hvis jeg nu strikker flere strømper i samme garn og det pludselig er svært at kende forskel, men på den anden side. Lyserød er lyserød. Så længe de er lyserøde matcher de vel nogenlunde?
Dette nøgle garn skal snart bliver til strømper. Jeg synes det er rigtig fint. Håber, at der er en snart 3-årig som er enig!

I try always having Opal sock yarn in my stash. Especially, I make sure to buy Opal yarn with glitter or pink colors or rainbow colors. 
I've been quite good at it, actually, because I have double skeins of at least 2 of the color combinations in my stash. Or maybe Opal does not have enough combinations? Or make them fast enough?
It can be a bit difficult if I make several pairs of socks using the same yarn, and then suddenly you don't know which pair it is, but then again. Pink is pink. As long as they are some kind of rosy or pink I'm sure they'll match enough?
This skein of yarn will become socks soon. I do think it's very pretty. I do hope there is an almost 3 years old who will agree!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails