torsdag den 19. maj 2022

Curling

 

Curling er en sport. Jeg ved det godt. Men vi bruger jo også ordet i "Curlingbørn" - børn, hvor forældrene er totalt overbeskyttende og dårligt lader børnene tænke selv. 
Nå. Men mit kirsebærtræ bliver curlet så I tror det er løgn! Sidste år fik det vasket blade da der kom bladlus, og i år har jeg nulret de visne blomster af så jeg kan se de bittesmå kirsebær. Jeg tror faktisk det er heldigt for det her lille træs udvikling at jeg ikke er så meget hjemme, for så ville jeg såmænd nok også sørge for at give det læ. 
Glæder mig så meget til kirsebær!

Curling is a sport. I know. But here in Denmark we talk about "Curling kids" - kids who have over-protective parents that remove all obstacles and hardly let the kids think for themselves!
Well. My cherry tree is a curling tree in ways you can hardly imagine! Last year, I washed the leaves when it had aphids, and this year, I gently removed all the dead flowers so I can see all the tiny cherries. I do think the tree is lucky that I'm not at home that much, because then I'd surely stand there all day, sheltering from the wind. 
I can't wait to having the cherries!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails