mandag den 16. maj 2022

Jeg overvejer de her / I'm considering these

Ny mandag - nye grøntsager! I år har jeg sat en peberfrugtplante i haven. Jeg har ingen anelse om hvorvidt den kan overleve derude, eller om der er en chance for bare en enkelt peberfrugt, og de bliver jo nok ikke stribede som den jeg samlede frø fra. Men altså. Skulle det blive en katastrofe, så kan jeg vel bare strikke nogle peberfrugter og hænge på? Opskriften er denne
 

New Monday - new veggies! This year, I planted a bell pepper plant in the garden. I have no idea whether it can survive out there, or if there is a chance of just a single pepper, and I guess they will not be striped like the one I gathered the seeds from. But you know. If it's a disaster, I could just knit some and hang them on the plant? The pattern is this one

2 kommentarer:

  1. Jeg må igang med strikkepindene. Mine peberfrugter er nemlig ikke nlevet til noget i år :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da slet ikke godt! Øv bøv.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails