lørdag den 25. februar 2023

Fredagseventyr / Friday adventure

På vej fra arbejde i går stod jeg af på Hyllie og gik i Emporia. Det der kæmpe, uoverskuelige shoppingcenter hvor jeg ALTID farer vild! Altså - kig bare på deres rulletrappe og forstå mig!
I går havde jeg dog ikke lyst til at fare vild, så jeg var meget omhyggelig med at holde mig til en enkelt etage. Problemet er nemlig, at når man skal op fra underetagen kommer man 2 etager op, og så skal man både finde rundt og ned igen til mellemetagen hvor man kan komme ud. Det er ikke nemt. 

On my way back from work yesterday, I got off at Hyllie and went to Emporia. The giant, very confusing shopping center where I ALWAYS get lost! Just take a look at their escalator and understand!
Yesterday, I did not feel like getting lost, so I was very careful and stayed at just one floor. The problem is that when you go downstairs and want to get up again, you can only get 2 floors up, and then you need to find you way around the center and down to the middle floor and get out. Not easy!
Jeg gik derind for at se om jeg kunne finde en fødselsdagsgave til hende som snart bliver 8. Noget tøj. Kappahl plejer at have pæne ting, men jeg fandt godt nok ikke lige noget jeg turde give til en næsten 8 årig. Til gengæld fandt jeg jeans! Som sidder pænt! 
Købte to par - det gør jeg altid, hvis jeg finder nogen jeg kan lide. Der var rabat, og helt seriøst overvejer jeg at tage derover igen og købe to par mere. Men FIRE par jeans? Det er vel stadig bedre end alle mine hullede par? Hvis jeg tager derover skal det ihvertfald være før deres Melodifestival går i gang. Hmm - der er meget at tænke over!

I went to the center to try and find a birthday present for the one turning 8 soon. Clothes. Kappahl usually has nice stuff, but I didn't find anything that I dared give an almost 8 year old girl. But then I found jeans! That fit nicely!
I bought 2 pairs - I always do that if I find some I like. They had a discount, and I'm honestly wondering if I should just go back and buy another 2 pairs? But FOUR pairs of jeans? I guess it's better than all my pairs with holes? If I go back, it will definitely have to be before their song contest starts. Hmm - so many decissions! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails