tirsdag den 21. februar 2023

Meget mystisk / Very mysterious

For et par uger siden fik jeg et rigtigt brev i min postkasse! Med håndskrevet adresse! Meget usædvanligt - men mere usædvanligt blev det da jeg opdagede at der faktisk var TO!!!!!!
Indeni var der gækkebreve. Utroligt, så kort hukommelse jeg har, for jeg havde faktisk glemt alt om at sådan nogle findes. Der er 5 prikker i det ene og (måske) 6 prikker i det andet. Jeg har allerede gættet på Anton og Sigrid, Thyra og Dagmar eller Peter og Holger. Men alle benægter. 
Der skal vist købes nogle påskeæg.........

A few weeks back I had a real letter in my mailbox! With a handwritten address! Very unusual - but even more unusual when I discovered that there were actually TWO!!!!!!
Inside I found Easter letters. (A very Danish tradition - you send a beautiful (kind of) papercut with a verse NOT telling your name, but instead you draw dots for each letter in your name. If the recipient guesses your name, you will have to buy them Easter eggs. If not? YOU will get the Easter eggs!) Amazing, how short my memory is, because I actually forgot everything about the existence of these. There are 5 dots in one of them and (maybe) 6 in the other one. I've already guessed on Anton and Sigrid, Thyra and Dagmar or Peter and Holger. But everybody refuses to have done this. 
I guess I'll be buying some Easter eggs........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails