fredag den 10. februar 2023

Jeg kan bedre lide denne / I like this one better

Efter det første par bukser havde jeg jo noget at kigge på og vidste, hvad jeg IKKE ville lave igen. Så her er et par til!
Benene er lidt anderledes, de er lidt smallere i livet og de slutter en del længere nede på kroppen end dem i går. Klappen er også lidt større, hvilket så nok betyder at den stakkels kanin alligevel får den helt op i halsen. 

After the first pair of pants, I had something to check and I knew what I did NOT want to do again. So here is another pair!
The legs are a bit different, they are a bit tighter at the waist, and the waist is further down the body than the ones from yesterday. The flap is also a bit bigger, which means that the poor rabbit will still have it all the way up to the neck. 
Her er de fra ryggen sammenlignet med det første par. Der er stadig plads til forbedring, må jeg indrømme. Overvejede at lave de blå om, men tror faktisk ikke jeg gider. Helt ærligt. I stedet tror jeg hellere jeg må komme i gang med alle de strømper der skal gives væk i marts, og så er der lige et bryllupssjal som virkelig skal i gang!
De lyserøde overalls er strikket i Drops Belle og vejer 25 gram. 

Here they are from the back, compared to the first pair. There is still room for improvement, to be honest. I thought about changing the blue ones, but I really don't think I'll do it. Instead, I'd better start knitting all the socks I need to give away during March, and then there is this wedding shawl that really needs to get started!
The pink overalls are made with Drops Belle and weigh 25 grams. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails