tirsdag den 6. juni 2023

Forklæde / Apron

Min gamle kollega fylder 50 i år. Hun elsker at bage og hun elsker lyserød, så jeg har syet det her forklæde til hende med jordbærkager på! Det er et stort forklæde som dækker det hele. Det er syet uden mønster, men det er blevet nogenlunde som jeg havde tænkt. 
Hun skal have det her i løbet af ugen når vi er på kongres sammen, og jeg håber virkelig hun kan lide det!

My old colleague is turning 50 very soon. She loves baking and she loves pink, so I sewed this apron for her with strawberry cakes! It's a big apron that covers everything. It's sewn without a pattern, but it ended up more or less like I thought it should be. 
She will get it during the week when we are at a conference together, and I do hope she really likes it! 
 

1 kommentar:

  1. Det ser godt ud, jeg håber da hun bliver glad. Hvis nu der var blå ugler på (jeg kan IKKE lide lyerød), ville det være mit favorit-forklæde ;)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails