lørdag den 3. juni 2023

Lang fredag / Long Friday

I går blev sandelig atypisk! Morgenen blev brugt på at følge min nieces fly fra USA og hente hende i lufthavnen inden jeg tog (for sent) på arbejde. På arbejde var der virkelig mange møder og en hel del patienter, så jeg kom som sædvanlig ikke hjem til tiden. Toget var forsinket og kørte så kun til Malmø, og da jeg så endelig kom hjem havde niecen kun lige akkurat klaret at holde sig vågen til jeg kom. Hun gik nærmest i søvne op ad trappen og besvimede af træthed og så endte jeg med at køre i Lidl og købe en frysepizza til aftensmad fordi jeg var for træt til andet. 
Jeg er SÅ glad for at det er weekend! I dag skal vi på loppemarked. Og jeg vil have tid til at kigge på strikketøj!

Yesterday was really atypical! The morning was spent following my niece's plane from the US and picking her up at the airport before I went to work (late). At work there were too many meetings and quite a few patients, so as usual I did not get home in time. The train was delayed and went no further than Malmö, and then, when I finally got home, my niece was still up, but just barely awake. She almost sleep-walked up the stairs and fainted from fatigue, and then I ended up going to Lidl and bought a frozen pizza for dinner, because I was so tired. 
I am SO happy it's weekend now! Today, we'll go on a garage sale. And I want to spend time looking at some knitting!

2 kommentarer:

  1. Det lyder som hyggelige planer i har for weekenden. Dejlig weekend til jer.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails