torsdag den 1. juni 2023

Frihed! / Freedom!

Min hun-undulat har altid elsket at komme ud og flyve! Hun sidder og råber til hun kommer ud, og flyver gerne rundt i lang tid. 
Men nu har hun mødt sin overmand! Min nye undulat, Otto, elsker ENDNU mere at være ude! Helst vil han slet ikke ind, selv når solen går ned. De nyder at det er så længe lyst lige nu, så de faktisk kan komme ud af buret når jeg kommer hjem fra arbejde. 
Heldigvis er Otto ved at lære også at kravle ind igen når jeg vil have det. Så tør jeg jo godt lukke ham ud når jeg ved at han kommer ind igen! Måske ikke helt som han havde tænkt, men sådan må det jo være. 

My female budgie always loved to come out of the cage to fly! Usually, she is shouting until I open the door, and she will fly around for a long time. 
But now she met her master! My new budgie, Otto, is even MORE excited to be out! He would rather not enter the cage again, even when the sun sets. They enjoy the long summer evenings, and that they can actually go outside the cage when I come home from work. 
Fortunately, Otto is also learning to go back inside when I want him to. That means I dare let him out, if I know he will get in again! Maybe it wasn't what he planned, but that's how life is. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails