søndag den 8. oktober 2023

Før vask / Before washing

 

I går lukkede jeg sjalet af - det var herligt! Her ligger det på sengen på Patienthotellet, hvor jeg har brugt natten. Mens jeg havde vagt, altså. Nu skal det bare hjem og vejes, vaskes og spændes lidt forsigtigt ud. 
Det er ret anderledes end andre sjaler jeg har strikket, men flot, synes jeg! Jeg var lidt bekymret for at det skulle blive kæmpestort, men det virker egentlig ret anvendeligt i størrelsen. 
Ih, jeg er glad for at jeg blev færdig i så god tid! Det skal ikke gives væk før fredag. 

Yesterday, I cast off the shawl - it was great! Here it is, on the bed at the Patient Hotel, where I spent the night. On call, you know. So now it will go home with me to be weighed, washed and blocked just a little bit. 
It is quite different from the other shawls I have knit, but very pretty, I think! I was a bit worried that it would turn out huge, but it looks like it's a very nice, useful size. 
Oh, I'm so happy that it got done this early! I won't be giving it away until Friday. 

4 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails