søndag den 22. oktober 2023

Starten på et køkken / The beginning of a kitchen

Jeg er gået i gang med at spare op til et nyt køkken. Det bliver rigtig godt engang at få det, men det tager nok lige et par år at spare. 
Frem til der er penge nok er jeg så gået i gang med nogle fliser. Min nevø arbejder på et keramikværksted i Doylestown, og jeg nåede forbi der og finde de allerførste fliser til det kommende køkken. Jeg tror de skal sidde bag kogepladerne, og jeg får jo brug for mere end 2, men det er en god start!

I started saving for a new kitchen. It will be really good to get it done at some point, but I think it will take a few years to save the money. 
Until I have enough money, I started looking for tiles. My nephew is working in the tile works in Doylestown, and I found time to visit teh shop and find the very first tiles for my upcoming kitchen. I think they will be for the wall behind the stove, and I'll need more than 2, of course, but it's a good start!
 

2 kommentarer:

  1. Ja, et nyt køkken er ikke helt billigt. Men nu er du da startet- flotte fliser.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er virkelig dyrt! Så jeg skal lige spare op et par år.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails