Mine "stribede" tomater ser sådan ud nu. Det er altså spændende om de ender med at være gule og brune som dem jeg tog frø fra! Lige nu aner jeg det ikke!
De store gule tomater er godt på vej og der er også nogle bittesmå bøftomater. Jeg håber det bliver en god høst!
My "striped" tomatoes look like this right now. It's so exciting if they end up being yellow and brown like the ones I got the seeds from! Right now I have no idea!
The big yellow tomatoes are coming along nicely and there are even some tiny little beef tomatoes. I do hope the harvest will be good!

Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!