lørdag den 27. juni 2026

Work in Progress

De strømper jeg er startet på er virkelig fine! De er sjove med restegarn. Designeren hedder StoneKnits og tjek hende lige - hun har virkelig mange flotte strømpemønstre! 
Jeg plejer ikke at strikke strømper med flerfarvestrik, men de her er altså fine. Og nu skal der være et godt stykke med den grønne bundfarve. 

The socks I started are really pretty! The are fun to make with scraps. The designer is called StoneKnits and just check her out - she has sos many really beautiful sock patterns!
Usually I don't make socks with patterns like this, but these are so nice. And now I will knit quite a bit using the green main color. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails