fredag den 23. april 2010

Drypvis

Der drypper altså stadig lidt gaver ind. Er det ikke utroligt?
En stor, fin, solskins-gul Margrethe-skål fra nogle venner, der nok hørte forsvaret, men ikke lige medbragte gave den dag.
Samt en gave fra mine nye kolleger. Efter at have tilbragt 4 dage på kursus med mig, havde de nok en idé om, at jeg måske ville blive glad for......... GARN! (Hvem skulle dog tro det?)
Af alle garner i Panduro Hobby, er jeg temmelig tilfreds med 3 nøgler Tuva. Godt, gedigent uldgarn, der endda er fantastisk til filtning! Desuden (trommehvirvel) øreringe!
Godt regnet ud, må jeg sige. Jeg er ikke meget til smykker, men øreringe er jeg aldeles vild med, og skifter til nye hver dag. Gerne nogle, der er lidt ud over det sædvanlige!
Men hvad med blusen? Hvordan har Olivia det?
Jo, efter en aften i sofaen er strikningen ihvertfald slut. Der skal lige hæftes de sidste ender i morgen, derefter et lille bad, og så er der ellers præsentation.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails