torsdag den 15. april 2010

Kursus med Olivia

Billedet er fuldstændig forfærdeligt. Beklager!
(taget med mobil-kamera på et motelværelse sent om aftenen...) Håber, du kan se fremgangen på min Olivia efter 8 timers strikketid et par dage i træk!
Faktisk går det så godt, at jeg er begyndt at satse på virkelig at have den færdig til i morgen, til mit forsvar.
Der mangler lige 1½ ærme, men med 6 timers undervisning og en 3-4 timers togtur burde det næsten kunne ske!
Mine med-kursister sidder næsten og hepper. Det hjælper alt sammen, ikke?
Iøvrigt er den nu kommet så langt, at den kan prøves på.
Til min store glæde virker halsudskæringen aldeles fin og i det hele taget er den bare skøn! Eneste minus er udsigten til ihvertfald 1 times endehæftning efter hjemkomst i aften, inden den kan vaskes. Og vaskes skal den ihvertfald.
Især det røde garn lugter aldeles hengemt på en ret grim måde....

5 kommentarer:

  1. uha, det er da godt nok gået hurtigt! og den bliver tilmed rigtig, rigtig flot.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. spændende! Håber det er gået godt i dag!

    SvarSlet
  3. HEP HEP & PØJ PØJ med i morgen, jeg krydser fingre!

    SvarSlet
  4. Tusind tak skal I have. Lige nu føler jeg et stort behov for krydsede fingre og hepning! Godt, der er så kort tid til, så jeg ikke går helt i spåner.
    Blusen mangler stadig et halvt ærme. Jeg ved sandelig ikke, om jeg kan nå det! (Øv)

    SvarSlet
  5. HEP HEP HEP og pøj-pøj med i morgen - det bli'r garanteret en rigtig god dag ;o)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails