torsdag den 15. februar 2018

Eiri - 5 farver / 5 colors

Sjalet kommer (stædigt) fremad. Her er den femte farve lige nøjagtigt kommet på - pindene bliver længere og længere, og jeg kan ikke lige strikke en stribe på en aften. Jeg VIL have det færdigt!
Resten af farverne bliver blå i mørkere og mørkere nuancer. Jeg glæder mig til at få det færdigt, for mit gamle tørklæde er gået i stykker, og selv om jeg er vild med det, så trænger det altså til en udskiftning. Strømperne må vente lidt, og jeg håber det går.....

The shawl is (stubbornly) growing. Here, the fifth color was just added - the rows are longer and longer, and I can't make a stripe of color in just one evening. I WANT to finish it!
The rest of the colors are blue with darker and darker shades. I can't wait to finish it, since my old scarf has kind of broken, and although I love it, it really need to be switched out. The socks will have to wait a little bit, and I hope it works out.....

4 kommentarer:

  1. Du er godt nok hurtig. Det bliver dejligt med noget nyt at varme sig i.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - ja, det bliver så dejligt med noget nyt og varmt!

      Slet
  2. Hold kæææææ** det er bare vildt flot 😍

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails