lørdag den 17. februar 2018

Blues

Den 5. farve er strikket, og jeg er kommet i gang med 6. farve, som også er blå. Lidt mørkere, men blå.
Det føles nu godt at have gået i gang med den næstsidste farve, og selv om jeg vel egentlig kun er lidt over halvvejs i maskeantal og garnmængde, så føles det som om jeg snart er færdig.....
Nu må jeg bare give den gas!

The 5th color has been knit, and I started the 6th color, which is also a shade of blue. A bit darker, men still blue.
It feels good, having started the next-to-last color, and although I am kind of just past the middle counting in stitches and yarn-weight, it still feels like I'm almost done.....
Just need to really get going!

2 kommentarer:

  1. Det bliver da helt vildt flot. Hep hep!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Jeg ville jo ønske det allerede var færdigt.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails