fredag den 14. september 2018

Nedtælling / Countdown

Det er ingen hemmelighed, at jeg virkelig elsker Disneyland! Mest Magic Kingdom, med det utroligt falske, men flotte slot og alle paraderne.
Og jeg bruger alle muligheder for at komme i Disneyland.
For 2 år siden var jeg der med min søster og nevø. Vi var også i Universal Studios, og hele familien var vildt misundelige, så jeg lovede, at de også skulle med engang.
Det er snart nu! Jeg glæder mig helt vildt.

It is now secret how much I love Disneyland! I love Magic Kingdom the most, with the incredibly fake, but beautiful castle, and all the parades.
And I use any opportunity to go there.
About 2 years ago, I went there with my sister and nephew. We also went to Universal Studios, and the entire family got really jealous, so I promised that we should all go some time.
We will be going very soon! I'm just so excited.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails