søndag den 30. september 2018

September

Jeg har sandelig fået læst en bog mere, selv om det tog noget tid. Endnu en slags strikkekrimi! Denne her var faktisk ret god. Den foregår i 20'erne med en kvindelig detektiv og gør mere ud af krimien end af håndarbejde. Jeg blev færdig med den, da jeg læste bog på vej hjem i flyet i stedet for at strikke. Hvilket faktisk også var meget hyggeligt.
Egentlig skulle jeg også have læst "Afdeling 64" så jeg er klar til strikkebio i morgen. Det har jeg så ikke nået. Men mon ikke jeg får den læst efter jeg har set filmen, så?

I actually read another book, although it took some time. Another of those knitting-kinds of knitting mysteries! This one was really good, though. Takes place in the 20'es with a female detective and is more about the mystery than about the craft. I finished it flying home, instead of knitting on the plane. Which was kind of nice.
I was also supposed to have read "Afdeling 64" to make me ready for the knitting-movies tomorrow. I haven't done it year. But I guess I can read it afterwards?

4 kommentarer:

  1. Så kan det være vi ses! Jeg skal også i strikkebio i Dagmar.😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor hyggeligt! Jeg skal så bare i Falkoner. Men håber, det bliver godt. Trods mordene.....

      Slet
  2. Jeg havde også planer om strikkebio i dag, - men må nok give op på det. En forlænget hjemtur fra København i går, en forestående lang arbejdsdag, - så er tiden nok ikke lige til biograf. Æv.

    SvarSlet
  3. Nogle gange har man virkelig brug for at blive hjemme!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails