lørdag den 22. september 2018

Dejlige dage / Lovely days

Resten af ferien er blevet brugt i Ann Arbor, hvor børnene har skullet i skole igen. Den første dag efter Florida var jeg med min søster på indkøb. Når man er vant til kun at fylde en kurv, var det temmelig imponerende at se sådan en vogn med mad til 3 voksne og 2 teenagere.....

The rest of my vacation, I spent in Ann Arbor. The kids started school again. The first day after Florida, I went grocery shopping with my sister. I'm used to just filling a basket, so it was really impressing to see a shopping cart filled with food for 3 adults and 2 teenagers.....
Vi tog også hunden på tur hen til dyrebutikken, hvor hunde er velkomne. Det var selvfølgelig ikke nemt for en hund bare at lade alle fristelserne ligge på hylden.....

We also took the dog for a walk to the shop were they welcome dogs. Of course it wasn't easy for a dog to let all these temptations stay on the shelves!
Min søster og jeg var på guidet tur i Detroit, den gamle bydel. Det var virkelig interessant. Det er så dejligt, at Detroit er ved at komme på benene igen! Det er fint symboliseret ved stationen, hvor der nu er glas i ALLE vinduer. 

My sister and I went on a guided tour in Detroit, in the old part of town. It was very interesting. I love how Detroit is fighting its way back up again! It is very nicely symbolized with the train station, were ALL windows now have glass.
Jeg fik lov at køre med niecen på 16 der lige har fået kørekort. Hun er god til det!

I got to ride with my 16 year old niece who just got her drivers license. She is a good driver!
Der var ture til skolebussen med ham på 13, inklusive smukke solopgange.

There were trips to the school buss with the 13 year old, including beautiful sunrises.
Der var en tur i Spun, alene, hvor jeg sad nogle minutter og strikkede på niecens sweater.

There was a trip to Spun, alone, were I sat knitting on the nieces swetaer for a little while.
Nå ja - og så fandt jeg ud af hvad der sker, når ens nevø får lov at bestemme kagen. Den var enorm! Men hvad "Death by Chocolate" er en vildt god kage, ved jeg nu.

Oh well - and then I discovered what happens if your nephew gets to pick the cake. It was huge! So now I know that "Death by Chocolate" is a seriously good cake.  

2 kommentarer:

  1. Du får virkelig noget ud af dit familiebesøg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi - ja, jeg er meget effektiv midt i afslapningen!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails