torsdag den 25. oktober 2018

Hastighed / Speed

Den tredje og sidste Viggo-sweater er i gang. Denne gang går det noget langsommere, men det første ærme er da klar nu. Det bliver faktisk rigtig fint og flot, og jeg ser frem til at alle 3 børn kan have deres bluser på - samtidigt! (De skal nok også lige vokse lidt først. Men mon ikke det kommer af sig selv?)
Dengang mine søskende "kun" havde 6 børn ialt, strikkede jeg faktisk ens trøjer til dem. Nu er jeg ret imponeret over mig selv dengang...... Gør det nok ikke lige igen.

The third and last Viggo-sweater is on the way. This time, it is a lot slower, but the first sleeve is finally done. It will be really pretty and nice, and I do look forward to the day when all 3 kids can wear their sweaters - at the same time! (They will have to grow a bit first. But I guess that comes naturally!)
When my siblings "only" had 6 kids in total, I knit identical cardigans for them. And now I'm rather impressed by my earlier self..... I'm not planning on doing it again.

2 kommentarer:

  1. Det er lækre farver. Og så fine de bliver alle tre.
    Jeg er jo så heldig at have 5 børnebørn, som jeg nogle gange har lavet ens trøjer til. Men nu ventes nummer 6 og 7, - så mon ikke jeg må kapitulere fremover.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Hold da op - nummer 6 og 7! Hvis du vil slippe "nemt" om ved det, så kan du jo lave nogle stykker i en større størrelse, så de andre kan vokse ind i dem.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails