torsdag den 4. oktober 2018

Strikkebio / Knitting at the movies

Jeg havde jo lovet min niece at hun skulle med i strikkebio. Så det gjorde vi i mandags! Jeg havde nået at læse ca. 2/3 af bogen, som virkelig er god, og havde set traileren med mumierne, så jeg var vel relativt forberedt.
Det var så hyggeligt! (Midt i uhyggen, altså.) Filmen var virkelig god og sjov og spændende, og niecen med mand var hyggelige at følges med.
Så jeg tror nok lige jeg skal af sted igen......

I promised my niece that she should come to the knitting movies with me. So we went on Monday! I had read about 2/3 of the book, which is really good, and watched the trailer with the mummies, so I guess I was well prepared.
We had such a great time! (In the midst of the scares, you know.) The movie was great and fun and exciting, and my niece and her husband were great company.
So I'm quite convinced I will be going again......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails